32ZOBRAZENÍ

Jak asi už víte ze všemožných masmédií, tak je snídaně důležité, možná i to nejdůležitější jídlo z celého dne. Bohužel jen někteří věnují tomuto jídlu dostatečnou pozornost, jestli tedy vůbec nějakou snídani věnují. Velké procento lidí je rádo, že se ráno vůbec vykope za nemalého zvuku fanfár z postele, udělá ze sebe jakž takž reprezentativního člověka dnešní společnosti, má-li dost energie a času hodí do sebe jedno ranní rychlo-kafe a vyráží. Vážení, tak takhle jako by to teda fakt nešlo, jo!?!

TAKE IT EASY

Asi jen málo kdo bude chtít hned po probuzení chtít strávit hodinu v kuchyni při přípravě snídaně, zejména při vědomí, že to samé martýrium bude muset absolvovat ještě při přípravě oběda a večeře. Tento strašák je ale naprosto zbytečný. Snídaně má za úkol nastartovat váš organismus, aby šlapal jako hodinky po celý den. Tudíž je naprostý nesmysl jej hned po ráno zavalit lavinou tučného a nezdravého smaženého, pečeného nebo dušeného jídla. Správná snídaně musí být lehká, zdravá a nesmíte se po ní cítit přeplnění a přecpaní.  Ve finále vám příprava takovéto snídaně zabere jen pár minutek. A co si teda na zítra připravit ke snídani?

DOBRÉ RÁNKO S OVOCEM

Úplně ze všeho nejdřív byste ráno měli doplnit po celé noci tekutiny. Zapomeňte na nějaké přeslazené patáky ve stylu Kofola, Coca-Cola a podobně. Top jedničkou je voda s citrónem, která posiluje imunitu, zbavuje vaše tělo překyselení, podporuje trávení, čistí pleť a dodává nemalé množství energie. Poté si můžete dopřát konečně vydatnou snídani. Nejlepší volbou je samozřejmě ovoce.  Abyste se ho jen tak nepřejedli, doporučuji ho podávat ve formě ovocných salátů. Jednou například s jahodami, banány, kiwi, ananasem, pomerančem a melounem. Pro ozvláštnění můžete například přidat pekanové oříšky. Jindy si můžete udělat trošku exotičtější salát z kaki, fíků, papáji a pitayi. Samozřejmě jen ovoce nestačí. Ideální je, když k malé misce ovocného mixu si dáte také misku bílého jogurtu. Pokud vám nechutná samotný, vřele doporučuji osladit medem nebo sladidlem Stevia Ery, dochutit skořicí, oříšky, nebo domácí marmeládou. Mňam! Pokud chcete naprostou zdravou bombu, přidejte také kokosový olej. Když si ke snídani navíc dáte stoprocentní džus, nejlépe doma připravený, uděláte jen to nejlepší.

VAŘILA MYŠIČKA KAŠIČKU

Celkem zajímavou změnou mohou být ke snídani různé druhy kaší. Pokud se bojíte známé varianty rozbředlých ovesných vloček ve mléku s hrstkou rozinek, můžete si v klidu nechat o této šmakoládě zdát. Můj tip totiž směřuje do úplně jiné dimenze, a to přímo do obchůdku nasekase.cz, kde pro vás mají připraveny nejrůznější varianty jak sladkých, tak také slaných kaší. Určitě koukněte, budete nadšení. Neméně spokojení budete v případě, že máte rádi müsli.